Borang Balik Kampung

Beliau berkata demikian ketika ditemui semasa program sambutan tahun baharu cina polis daerah klang selatan bersama masyarakat taman sentosa di pasar pagi taman sentosa hari. Sila isikan borang ini.

Dapatkan Borang Maklumat Balik Kampung Balai Polis Meranti Pasir Mas Kelantan Facebook

Borang balik kampung kepada ketua polis balai.

Borang balik kampung. 1 bukit aman 03 20319999 03 22663333 2 selangor 03 20529999 3 kuala lumpur 03 21460585 4 perlis 04 9711999 5 kedah 04 7392999 6 pulau pinang 04 2691999 7 perak 05 2401999 8 negeri sembilan 06 7619999 9 melaka 06 2851999 10 johor 07 2212999. Nama jiran anda. Isi borang khas borang kebenaran rentas negeri dengan lengkap beserta sebab munasabah.

Anda layak mohon jika anda merupakan pelajar universiti awam atau universiti swasta politeknik mahupun kolej komuniti yang masih lagi berada di universiti masing masing semasa musim pkp dan covid 19 ini anda layak untuk balik. Borang maklumat balik kampung. Balik kampung untuk pelajar.

Sebarang masalah kecemasan sila hubungi talian terus kami yang beroperasi 24 jam. Program keselamatan balik kampung terutamanya ketika musim perayaan. Bagi tujuan meningkatkan keselamatan masyarakat yang pulang ke kampung semasa musim perayaan pdrm telah mengadakan satu program keselamatan balik kampung yang bertujuan mencegah kegiatan jenayah semasa penduduk penduduk kawasan berkenaan meninggalkan rumah mereka untuk pulang ke kampung bagi cuti perayaan.

Borang permohonan yang perlu pelajar isi dan hantar permohonan boleh dilakukan dengan cara klik pautan ini iptpulang malaysia gov my. Isi borang maklumkan kepada polis sebelum balik kampung. Kasthuri jeevendran 17 march 2020.

Butir butir penduduk nama alamat. Malah cadangan untuk pulang ke kampung halaman dengan. Tahun lalu kita hanya menerima 200 borang balik kampung dan berharap ia akan meningkat tahun ini bagi memudahkan anggota melakukan rondaan bagi memastikan tidak berlaku kes pecah rumah di kawasan tersebut katanya.

Tarikh dijangka balik rumah nama yang boleh dihubungi. 1 2 jika terdapat sebarang perubahan destinasi dari wilayah negeri kelahiran pegawai atau berbeza dengan tempat destinasi yang telah diluluskan sebelum ini maka pegawai perlulah mengemukakan bukti sah mengenai pertukaran destinasi asal. 1 2 3 nombor telefon jiran anda.

Nombor telefon kediaman. Tarikh meninggalkan rumah. Walaupun boleh rentas negeri untuk balik kampung anda semua diminta berhati hati dan mengikut syarat yang telah ditetapkan.

Jika orang awam ingin balik kampung semua dikehendaki mengisi satu borang khas iaitu borang kebenaran rentas negeri. Ini adalah dengan dengan syarat perjalanan tidak merentas negeri dan hanya seorang pelajar sahaja dibenarkan untuk setiap kenderaan. Walaupun boleh rentas negeri ada beberapa perkara yang dilarang.

Ketua polis negara tan sri abdul hamid bador. Aktiviti yang tidak dibenarkan semasa pkpb. 1 1 pegawai hendaklah memohon elaun balik kampung ebk ini hanya untuk balik ke negeri asal sahaja dan bukannya ke negeri asal suami isteri.

Kenderaan yang ditinggalkan nombor daftar jenis model 1 2 3 peringatan. Pergi ke mana mana balai polis berdekatan 2. Majlis majlis sosial kemasyarakatan dan kebudayaan yang melibatkan perhimpunan ramai seperti kenduri rumah terbuka majlis berbuka puasa beramai ramai.

Nombor telefon yang boleh dihubungi. Bagi mana mana pelajar yang memiliki kenderaan sendiri mereka perlu mendapatkan surat kebenaran pergerakan dari pihak ipt dan balai polis berhampiran. Permohonan balik kampung semasa pkp untuk belajar ini tidak terhad kepada pengangkutan bas sahaja.

Prosedur permohonan permit pengecualian kawalan gerakan orang awam. Kuala lumpur rakyat di negara diarahkan untuk memaklumkan pergerakan mereka dari satu negeri ke negeri lain berikutan berkuatkuasanya perintah kawalan pergerakan bermula tengah malam ini.

Pdrm Sarankan Isi Borang Maklumat Balik Kampung Sebelum Tinggalkan Rumah Sempena Aidilfitri

Empty Soul Pdrm Borang Maklumat Balik Kampung

Elaun Balik Kampung

Muat Turun Borang Balik Kampung Salam Polis Diraja Malaysia Royal Malaysia Police Facebook

Borang Maklumat Balik Kampung Orang Balai Polis Raub Pahang Facebook

Borang Maklumat Balik Kampung Sempena Op Ipd Kota Marudu Sabah Facebook

Borang Balik Kampung Adalah Dinasihatkan Kuching Laporan Dan Isu Tempatan Facebook

Muat Turun Borang Balik Kampung Orang Polis Diraja Malaysia Royal Malaysia Police Facebook

Polis Bentong Borang Maklumat Balik Kampung Borang Facebook

Borang Balik Kampung Kepada Anda Yang Balai Polis Pekan Baru Ipoh Perak Facebook

Borang Maklumat Balik Kampung Ydh Acp Polis Daerah Kota Bharu Facebook

Info Of The Day Borang Balik Kampung Polis Klang Selatan فيسبوك

Borang Maklumat Balik Kampung Bagi Polis Diraja Malaysia Royal Malaysia Police Facebook

Perlu Isi Borang Kebenaran Antara Negeri Sebelum Balik Kampung Ziana Eunos

Borang Balik Kampung Expatgo

Borang Balik Kampung Sempena Musim Polis Daerah Hulu Selangor Facebook

Borang Maklumat Balik Kampung Korang Penduduk Guar Chempedak Facebook

Surat Permohonan Balik Kampung

Brg Permohonan Elaun Balik Kampung


LihatTutupKomentar