Borang Wakalah Wali Negeri Selangor

Ini langkah langkah yang you perlu tahu untuk memohon kahwin waktu pkp pkpb di selangor. 603 55191291 55191294 55191304 55113708.

Pin On Desktop

Ikuti pengalaman adik i berurusan untuk berkahwin pada tahun 2020 ni.

Borang wakalah wali negeri selangor. Tidak perlu tekan enter untuk memasukan alamat daerah sila pilih petaling gombak klang kuala langat sepang hulu langat kuala selangor hulu selangor sabak bernam lain lain. Hadir kursus pra perkahwinan. Senarai semak borang permohonan nikah malaysia bagi.

Contoh borang 2c perempuan. Borang persetujuan wali dan wakalah wali borang 2d apa dokumen yang perlu saya serahkan kepada jurunikah penolong pendaftar nikah. 4 wakalah wali alt.

Okey dah settle bab borang. Di sini pemohon boleh merujuk prosedur dan langkah langkah permohonan untuk mengisi borang. Borang permohanan nikah perempuan borang 2c 2.

Pastikan borang borang tersebut telah dicop rasmi dan disertakan tarikh sekali oleh penolong pendaftar nikah pegawai di pejabat agama islam daerah dan wali yang sah dan juga 2 orang saksi pemohon haruslah dibawa bersama juga. Jabatan kehakiman syariah selangor jakess bangunan mahkamah syariah sultan idris shah. 2 borang pengesahan tandatangan wali alt.

Apa perlu you buat. Sila baca betul betul sebelum mendaftar untuk permohonan isi borang kursus kahwin selangor. Caranya lebih kurang dengan cara menguruskan borang kahwin pada zaman i dulu tapi lebih memudahkan kerana lebih banyak berurusan online.

Prosedur kursus kahwin selangor. Korang boleh klik rujuk di jabatan agama islam selangor nikah rujuk cerai borang permohonan 2c dan 2d perlu diisi termasuk mandatori kosong melalui online dan di cetak akan menjadi satu borang yang lengkap. Surat kebenaran berkahwin dalam negeri selangor lelaki borang 3a surat kebenaran berkahwin dalam negeri selangor perempuan borang 3c.

Kiranya awak perlu completekan 2 borang nikah. Persiaran masjid seksyen 5. Laman ncr jais gov my menyediakan borang kursus pra perkahwinan berdasarkan modul bersepadu kursus pra perkahwinan islam mbkppi.

Nak kahwin tahun ni tapi pkp dengan pkpb pulak. Mula mula isi borang kebenaran negeri melaka lepas dah settle yang melaka bawa semua borang lelaki perempuan yang dah complete ke negeri awak nak bernikah tu selangor dan isi borang negeri tu pula. Bagi mereka yang ingin memohon berkahwin di negeri selangor semuanya terletak di hujung jari sahaja.

Permohonan kebenaran berkahwin online adalah satu inisiatif jakim dengan kerjasama jabatan agama islam negeri negeri. Borang nikah selangor pdf download. 3 borang pengesahan tempat tinggal alt.

Senarai semak permohonan berkahwin negeri selangor perempuan prosedur 1. Waalaikumsalam awak kena isi borang bermastautin selangor kalau awak bernikah di selangor.


LihatTutupKomentar