Borang Wakalah Wali Johor

الس لا م ع ل ي ك م و ر ح م ة الله و ب ر ك ات ه sambungan dr entry sebelum ni. Kita tak cakap pasal kadi atau.

Cara Permohonan Nikah Negeri Johor Online Encr In 2020 Nikah Johor Online

Wakalah wali juga perlu diisi jika anda tidak mahu wali nasab menjadi wali anda.

Borang wakalah wali johor. Sebab ingat wakalah wali tu kadi yg akan nikahkan i. Jaip us 15 enakmen undang undang keluarga islam 1987 subseksyen 13 a izin dan wakalah lafaz izin bagi akad nikah adalah saya. Pendahuluan borang izin dan wakalah wali ini hanya digunakan apabila wali tidak dapat hadir dalam majlis akad nikah dan ia disertakan bersama borang permohonan berkahwin perempuan 2.

Dengan ini memberi izin kepada wali saya. Tinggalkan kosong jika wali nasab anda hadir pada hari pernikahan. Sebab ingat wakalah wali tu kadi yg akan nikahkan i.

Pendahuluan borang izin dan wakalah wali ini hanya digunakan apabila wali tidak dapat hadir dalam majlis akad nikah. Lot 259 jalan abu bakar 80100 johor bahru. Sijil kursus pra perkahwinan dan salinan 7.

Untuk mengakadnikahkan saya dengan no. Just fikir kalau wali nasab ada dan hadir masa pernikahan tak perlu isi. Permit masuk bagi yang lahir di luar negara 10.

Jabatan kehakiman syariah negeri johor. Panduan mengisi borang izin dan wakalah wali enakmen undang undang keluarga islam subseksyen 13 a 1. A di pejabat agama islam daerah.

Surat wakalah wali sekiranya wali tidak hadir 6. Borang kahwin johor my wedding 2 e ncr johor step by step part 1 february 22 2016 by hairunnisak. Jangan pening hal lain.

B muat turun melalui laman sesawang jabatan agama. Click permohonan kebenaran nikah perempuan biarkan kosong pada kotak no pendaftaran e ncr jika bakal suami bukan orang johor. Sijil cerai atau surat mati dan salinan permohonan hendaklah dikemukakan kepada ketua.

Pengesahan laporan kesihatan hiv 8. Btw tujuan perkongsian ni sbb sy tengok banyak sgt org menghadapi masalah masa nk hantar borang ni di pejabat kadi daerah. Panduan mengisi borang izin dan wakalah wali enakmen undang undang keluarga islam subseksyen 13 a 1.

Jangan pening hal lain. Mintak tolong kawan2. Sijil kelahiran bagi yang lahir di malaysia 9.

Tinggalkan kosong jika wali nasab anda hadir pada hari pernikahan. Click permohonan kebenaran nikah perempuan biarkan kosong pada kotak no pendaftaran e ncr jika bakal suami bukan orang johor. Bahagian wakalah wali perlu diisi hanya jika wali nasab anda tidak hadir tak dapat hadir tak nak hadir wali nasab yang anda isi semasa di bahagian profil saya maklumat wali.

Anda tidak perlu isi kecuali bakal suami anda juga orang johor. Just fikir kalau wali nasab ada dan hadir masa pernikahan tak perlu isi. Borang 3 kaedah 5 perwakilan wali dan wakalah borang ini hendaklah dikemukakan kepada pendaftar bersama dengan borang 4 1.

Borang permohonan 2 1 borang izin dan wakalah jaip us 15 boleh didapati. Keizinan pengantin perempuan saya.


LihatTutupKomentar