Borang Permohonan Ilp

Permohonan pelajar baru ke iljtm sesi januari 2021 akan dikemaskini. Permohonan kemasukan sesi januari 2017 telah ditutup.

Iklan Pengambilan Pelajar Sijil Ilp Pasir Gudang Facebook

Perhatian buat pelajar lepasan spm tahun 2020 yang berminat membuat permohonan kemasukan ke institut latihan perindustrian ilp ambilan januari 2021.

Borang permohonan ilp. Pihak institut tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan kerugian yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam laman ini. Borang yang telah diisi dihantar semula ke ilp ipoh secara terus atau fax ke ilp ipoh di talian 05 527 0702. Tujuan iljtm ditubuhkan adalah untuk menyediakan program latihan kemahiran pra perkerjaan untuk memenuhi keperluan sektor perindustrian di malaysia disamping meningkatkan taraf kemahiran pekerja untuk sektor perindustrian.

Permohonan iljtm 2021 secara online kemasukan ilp adtec jmti pengambilan kemasukan ke institut latihan jtm iljtm dibuat dua 2 kali setahun iaitu pada bulan januari dan bulan julai. Menawarkan latihan kursus kemahiran teknikal vokasional sijil dan diploma kemahiran malaysia jangka pendek separuh masa bidang teknologi mekanikal pemesinan kimpalan automotif elektrik elektronik komputer percetakan grafik penyejukbekuan penyamanan udara. Permohonan kemasukan ke ilp ipoh permohonan sepanjang tahun klik borang permohonan manual untuk muat turun cetak borang borang yang telah diisi dihantar semula ke ilp ipoh secara terus atau fax ke ilp ipoh di talian 05 527 0702 beserta salinan keputusan spm.

Permohonan ke ilp adtec dan jmti 2021 secara online. Panduan buat lepasan spm skm st yang berminat menyambung pengajian kemahiran sepenuh masa di institut latihan perindustrian ilp. Opera versi 28 firefox versi 3 6 dengan.

Permohonan iljtm 2021 online kemasukan ke ilp adtec dan jmti sesi januari julai bagi mereka yang berminat bolehlah membuat permohonan kemasukan ke iljtm yang disediakan mysumber di bawah. Borang permohonan kemasukan adtec jmti 2020 borang permohonan ilp adtec jmti sesi kemasukan iljtm januari 2020 dan julai 2020 jika anda sedang tercari cari untuk sambung belajar bagi lepasan spm institut latihan jabatan tenaga manusia iljtm sedang menawarkan tempat untuk anda melanjutkan pelajaran ke peringkat lebih tinggi. Berikut dikongsikan maklumat permohonan ke institut latihan perindustrian ilp pusat latihan teknologi tinggi dan institut teknikal jepun malaysia jmti.

Tuan puan juga boleh emailkan borang tersebut ke bppl ilpipoh jtm gov my. Permohonan pelajar baru ke iljtm sesi julai 2020 akan dibuka pada 24 februari 2020 sehingga 31 mac 2020. Ilp ql03 program integrasi diploma teknologi telekomunikasi dkm tahap 4 ilp qk01 program integrasi diploma teknologi kimpalan ilp qk10 program integrasi diploma teknologi automotif ilp qk10 program integrasi diploma teknologi penyejukbekuan dan penyamanan udara ilp b01 sijil teknologi elektrik skm tahap 2 3 kembali ke halaman utama panduan pendaftaran ilp mersing sesi 1 2020 muat turun flyers ilp mersing terkini muat turun panduan kemasukan lepasan skm dan st muat turun panduan.

Berikut dikongsikan senarai ilp dan kursus yang ditawarkan di seluruh malaysia yang dipetik dari portal rasmi jabatan tenaga manusia kementerian sumber manusia. Tahun lepas dibuka pada 27 september 2019 sehingga 25 oktober 2019 permohonan. Live sex chat free sex chat gay videochat live sex mature women sex chat live online penafian.

Berikut dikongsikan juga informasi penting mengenai permohonan seperti tarikh tarikh penting dan sebagainya. Rujuk senarai syarat kelayakan permohonan kemasukan. Untuk makluman anda permohonan ilp 2021 boleh dibuat secara online pada bulan oktober 2019 menerusi laman web rasmi jtm.

Home Portal Rasmi Institut Latihan Perindustrian Pedas

How To Get To Kafeteria Ilp Kuala Langat In Kuala Langat By Bus Moovit

Tawaran Terbuka Kemasukan Ilp Kuantan

Portal Rasmi Institut Latihan Perindustrian Kuala Lumpur Tawaran Belajar Kemahiran Di Ilp Kuala Lumpur Kemasukan Julai 2019

Institut Latihan Perindustrian Kangar

Portal Rasmi Institut Latihan Perindustrian Kuala Lumpur Pengoperasian Latihan Institut Latihan Perindustrian Kuala Lumpur Semasa Pkpb

Borang Ilp 2019

Portal Rasmi Institut Latihan Perindustrian Kuala Lumpur Pelanjutan Tempoh Penutupan Pengoperasian Latihan Institut Latihan Perindustrian Kuala Lumpur Semasa Pkpb

Pengambilan Mac 2019 Ilp Arumugam Institut Latihan Perindustrian Arumugam Pillai Facebook

Portal Rasmi Institut Latihan Perindustrian Kuala Lumpur Tawaran Kursus Jangka Pendek Bulan Julai Hingga Ogos

Portal Rasmi Institut Latihan Perindustrian Mersing

Portal Rasmi Institut Latihan Perindustrian Kuala Lumpur Tawaran Belajar Kemahiran Di Ilp Kuala Lumpur Kemasukan Januari 2019

Permohonan Ilp Iljtm 2021 Online Dan Kemasukan Adtec Jmti

Laman Web Rasmi Institut Latihan Perindustrian Kota Samarahan

Semakan Online Keputusan Ilp Adtec Dan Jmti 2017 Online Allianz Logo Japan

Sistem Pengurusan Permohonan Program Sepenuh Masa Ilp Miri Pages

Program Sepenuh Masa

Borang Permohonan Di Sini Ilp Kangar

Kemasukan Ke Ilp Ipoh Portal Rasmi Institut Latihan Perindustrian Ipoh Perak


LihatTutupKomentar