Borang Rentas Negeri Pkpb

Borang rentas negeri borang rentas negeri pkpb borang rentas negeri terkini borang rentas negeri pdf borang rentas negeri gambar borang rentas negeri pkpb pdrm borang rentas negeri untuk bekerja borang rentas negeri format jpj jpeg muat turun borang rentas negeri cara download borang rentas negeri pkpb surat kebenaran rentas negeri pkpb borang kebenaran merentas negeri jun 2020. Orang ramai yang ingin membuat permohonan rentas negeri boleh melakukannya menerusi langkah langkah berikut.

Pin On Black Doom Sri Mayang Kala

Prosedur permohonan rentas negeri.

Borang rentas negeri pkpb. Borang permit pergerakan rentas negeri pkpb download. Cara download permit pergerakan ikut langkah berikut untuk muat turun permit permohonan pergerakan anda. Untuk makluman anda kerajaan malaysia menerusi majlis keselamatan negara telah mengumumkan untuk melaksanakan perintah kawalan pergerakan bersyarat pkpb di selangor wilayah persekutuan kuala lumpur dan putrajaya bermula 12 01 tengah malam 14 oktober 2020 hari ini sehingga 27 oktober 2020.

Borang permit pergerakan rentas negeri. Pemohon yang ingin membuat permohonan pergerakan rentas negeri dan tidak mempunyai telefon pintar boleh download permit pergerakan perintah kawalan pergerakan bersyarat pkpb yang disediakan di bawah. Muat turun borang permit pergerakan pkpb hanya untuk 4 kategori individu ini bagi merentas negeri.

Memuat turun borang permit pergerakan perintah kawalan pergerakan bersyarat. 1 muat turun borang. Download borang permit rentas negeri pkpb.

Perdana menteri tan sri muhyiddin yassin dalam perutusan khas sempena hari pekerja pada 1 mei 2020 bahawa perjalanan rentas sempadan negeri adalah dibenarkan untuk tujuan hadir bekerja dan pulang semula ke rumah sendiri setelah terkandas di kampung atau di tempat. Muat turun borang permit pergerakan pkpb. Isi butir butir pemohon dengan lengkap dan betul.

Muat turun borang rentas negeri disini. Ramai juga cari borang kebenaran rentas negeri pdf dokumen khusus untuk rentas negeri berdasarkan situasi pasangan terpisah urusan kesihatan bekerja dan kecemasan seperti kematian dan yang terbaru akad nikah. Bagi pekerja yang perlu merentas daerah mereka perlu hanya menunjukkan pas kerja atau surat kebenaran daripada majikan.

197 hits berikutan langkah kerajaan mula melaksanakan perintah kawalan pergerakan bersyarat di wilayah persekutuan kuala lumpur putrajaya dan selangor orang ramai yang ingin merentas keluar atau memasukinya perlu muat turun borang rentas daerah pkpb. Turunkan tandatangan pemohon dan tarikh. Muat turun borang rentas daerah pkpb pada 14 10 2020 jumlah.

Cara permohonan rentas negeri secara manual dengan menggunakan borang. Nyatakan sebab sebab permohonan pergerakan dengan lengkap. Anda juga boleh download borang permit rentas negeri di bawah ini.

Kuala lumpur 13 okt polis diraja malaysia pdrm mengeluarkan borang permit pergerakan awam ketika tempoh perintah kawalan pergerakan bersyarat pkpb. Dengan adanya perintah kawalan pergerakan bersyarat pkpb hampir semua sektor ekonomi dibenarkan beroperasi mulai 4 mei 2020 ini. Surat kebenaran rentas negeri daerah pkpb terkini 14 oktober 27 oktober 2020 sebagaimana yang diumumkan oleh menteri kanan keselamatan menteri pertahanan dato sri ismail sabri yaakob dalam sidang media beliau pada 14 oktober 2020 pergerakan perintah kawalan pergerakan bersyarat pkpb akan berkuatkuasa di selangor kuala lumpur dan putrajaya mulai 12 01 tengah malam.

I4ebw1njottxdm


LihatTutupKomentar