Contoh Mengisi Borang Kenaikan Pangkat Guru

Asn pns guru jabatan pangkat golongan ruang tunjangan kinerja tukin sertifikasi tunjangan fungsional. Home kenaikan jabatan pangkat guru download contoh format pak dan dupak terbaru untuk mengurus pengajuan kenaikan jabatan pangkat bagi guru.

Pdf Borang Kategori 1b Guru Jee Jit Khian Academia Edu

Pemarkahan laporan penilaian prestasitahunan lnpt tiga 3 tahun.

Contoh mengisi borang kenaikan pangkat guru. Untuk menyusun atau mengisi daftar usul kenaikan pangkat dupak perlu dipersiapkan dokumen dokumen berikut ini. Lampiran 5 dupak lama. Penilaian dan penetapan angka kredit untuk kenaikan pangkat guru dilakukan 2 dua kali dalam 1 satu tahun yaitu 3 tiga bulan sebelum periode kenaikan pangkat pegawai negeri sipil sebagai berikut.

Padahal merupakan hal yang cukup sering dilakukan namun secara terus terang pada saat saat tertentu ketika tengah mengisi format data kepegawaian gurukatro sering mengalami kelupaan pada kolom isian jabatan pangkat golongan ruang. Contoh kaedah penetapan tarikh kenaikan pangkat bagi pegawai yang tidak mencapai tahap prestasi yang ditetapkan adalah seperti berikut. Bahkan untuk data gurukatro sendiri.

Contoh ini gred yang sama boleh menilai. Aplikasi dupak ini sangat lengkap terdiri dari beberapa file aplikasi dalam bentuk rar antara lain sebagai berikut. Ini kerana beliau merupakan pegawai atasan atau penyelia seperti di hospital sekolah guru cemerlang.

S33 3 pergerakan gaji tahunan pergerakan gaji tahunan seseorang. Batas waktu pengusulan kenaikan pangkat ini sangat terbatas sehingga diharap anda secepatnya mengisi format kelengkapan dan mengirimkan berkas dengan segera hal ini diharapkan agar usulan anda tidak dikembalikan karena kurang lengkap. Pada kesempatan kali ini kami ingin menyajikan contoh pengisian daftar usul kenaikan pangkat dupak untuk jabatan fungsional guru.

Untuk guru pns yang akan mengajukan kenaikan pangkat atau jabatannya maka wajib mengisi formulir dan mengusulkan daftar. Untuk menyusun atau mengisi daftar usul kenaikan pangkat dupak perlu dipersiapkan dokumen dokumen berikut ini. Kenaikan pangkat dan penamatan perkhidmatan 2012 para 27 p.

Pada kesempatan kali ini kami ingin menyajikan contoh pengisian daftar usul kenaikan pangkat dupak untuk jabatan fungsional guru. Kecuaian mengisi borang lnpt a. Penetapan angka kredit untuk usulan kenaikan pangkat jabatan diberikan apabila guru yang bersangkutan telah memenuhi angka kredit kumulatif yang dipersyaratkan untuk kenaikan pangkat jabatan setingkat lebih tinggi.

Tarikh genap 13 tahun. Dupak merupakan format yang wajib diisi sebagai salah satu syarat untuk kenaikan pangkat guru. Semua berkas yang dilampirkan adalah fotokopi yang telah dilegalisir oleh pejabat berwenang sesuai dengan daftar usulan kenaikan pangkat seusuai dengan contoh formatnya dan jenis kepangkatannya.

Dupak merupakan format yang wajib diisi sebagai salah satu syarat untuk kenaikan pangkat guru. Kategori 1a untuk gred 29 dan 41 pdf klik di sini kategori 1a untuk gred 29 dan 41 ms word klik di sini kategori 1b untuk gred 32 34 34 44 48 52 pdf klik di sini kategori 1b untuk gred 32 34 34 44 48 52 ms word klik di sini. Kenaikan pangkat secara time based berasaskan kecemerlangan bagi pegawai kumpulan pelaksana yang berada di gred lantikan.

Syarat terbaru kenaikan pangkat guru pns tahun 2020 2021. Guru diwajibkan mengusulkan penilaian angka kredit berdasarkan hasil penilaian kinerja kepada kepala sekolah madrasah setiap tahun berdasarkan bukti fisik. Contoh aplikasi dupak kenaikan pangkat lengkap dengan usulan pak guruaplikasi dupak data usul penetapan angka kredit adalah aplikasi berbasis microsoft excel xlxs untuk mempermudah dan mempercepat dalam menghitung read more.

Tarikh lantik gred g17. Pegawai yang dinilai pyd 1. Format dupak berisi kegiatan kegiatan guru yang terdiri dari unsur utama dan unsur penunjang sesuai dengan lampiran i permenpan rb nomor 16 tahun 2009.

8 2 penilaian kecemerlangan menggunakan borang penilaian time based berasaskan kecemerlangan. Isi sambil lewa tidak mengisi kegiatan sumbangan dan aktiviti luar. Aplikasi ini sesuai dengan permenpan rb no 16 tahun 2009 tentang pkg dan kenaikan pangkat pns guru.

Guru guru yang layak untuk kenaikan pangkat time base boleh muat turun borang borang berkenaan mengikut kategori masing masing. Format dupak berisi kegiatan kegiatan guru yang terdiri dari unsur utama dan unsur penunjang sesuai dengan lampiran i permenpan rb nomor 16 tahun 2009.

Http Www Ppdpontian Edu My Files Tadbir Panduan Pdf

Onnie76 Kenaikan Pangkat Dg41 Ke Dg44 2015

Borang Kenaikan Pangkat Dg48 By O Blin Flipsnack

Slide Tbbk

Urusan Kenaikan Pangkat Pegawai Perkhidmatan Pendidikan Ppp Gred Dg32 Gred Dg54 Bagi Julai Disember 2019 Pendidik2u

Epangkat Modul Pengurusan Guru Naik Pangkat Online

Https Www Moe Gov My Pekeliling 3464 Surat Siaran Urusan Kenaikan Pangkat Pegawai Perkhidmatan Pendidikan Ppp Dan Anggota Kumpulan Pelaksana Akp Secara Time Based Berasaskan Kecemerlangan Tbbk Di Kpm Julai Disember 2020 File

Borang Penilaian Tahap Kecemerlangan Guru Kategori 1b 1

Panduan Untuk Guru Baru Posting

Borang Kenaikan Dg44

Borang Kenaikan Pangkat Dg44

Jawatan Kosong Di Universiti Kebangsaan Malaysia Ukm 09 Disember 2016 Jawatan Kosong Terkini Di Universiti Kebangsaan Malays Malaysia Personal Care Person

Borang Kategori 1a Kenaikan Pangkat

Majlis Daerah Kuala Langat Jawatan Kosong Mdkl 07 November 2017 Majlis Daerah Kuala Langat Mdkl Calon November Convenience Store Products Convenience Store

Contoh Borang Kategori 1b

Syarat Terbaru Kenaikan Pangkat Guru Pns Tahun 2020 2021

Contoh Surat Rasmi Sokongan Ketua Kampung Sijangkang Contoh Surat Rasmi Sokongan Ketua Kampung Pasir Contoh Surat Rasmi Android Apps Free News Update Tech News

Https Www Moe Gov My Pekeliling 3468 Pemakluman Kenaikan Pangkat Anggota Kumpulan Pelaksana Akp Secara Time Based Berasaskan Kecemerlangan Tbk2 Di Kementerian Pendidikan Malaysia Kpm Bagi Januari Hingga Disember Tahun 2020 File

Borang Tbbk


LihatTutupKomentar