Borang Berhenti Uitm

Sila isikan dalam 1 salinan dan serahkan ke bahagian heaa. Sila kembalikan satu salinan borang ini ke.

Https Accountancy Uitm Edu My V2 Images Download Hea Borang Menarik Diri Dari Uitm Pdf

Sila catatkan diruang yang disediakan jika pelajar berkenaan tidak dapat memenuhi tuntutan harta yang dipinjamkan didapati hilang atau rosak supaya memudahkan pejabat bendahari membuat andaian gantian.

Borang berhenti uitm. Lampiran a kegunaan bagi calon yang bukan dalam perkhidmatan awam lantikan secara. Sila bawa kad pelajar uitm semasa membuat urusan pemberhentian. Tandakan x pada kotak berkenaan 1.

Menarik diri nyatakan tukar kampus gagal tamat 2. Application form academic uitm. Borang ini hanya perlu diisi oleh pelajar yang sedang belajar dan ingin menarik diri dan berhenti daripada pengajian di uitm.

Borang permohonan pensyarah selepas bersara paksa. Sila tandakan r pada ruangan yang disediakan. Sila dapatkan tandatangan dari koordinator dan semua bahagian yang disenaraikan pada bahagian c.

Program kod program. Borang biodata peribadi staf warganegara 5. Surat rasmi berhenti uitm library surat rasmi berhenti uitm logo surat rasmi berhenti uitm perak surat rasmi berhenti uitm kelantan cont.

Pegawai disemua bahagian adalah diminta supaya mengambil harta harta uitm yang dipinjamkan kepada pelajar. Sebab menarik diri. Borang menarik diri dari uitm borang ini hanya perlu diisi oleh pelajar yang sedang belajar dan ingin menarik diri daripada pengajian di uitm sahaja.

1 untuk uitm dan 1 untuk kpt o borang tuntutan elaun tesis sila isi borang mengikut tajaan samaada uitm atau kptm o salonan ijazah scroll o salinan surat senat univeristi mengenai anugerah ijazah o. Jumlah sumbangan yuran pengajian yang. Borang permohonan pemeriksaan perubatan untuk pelantikan ke dalam perkhidmatan awam.

Sila tandakan r pada ruangan yang disediakan. Jumlah sumbangan yuran pengajian yang. Sila bawa kad pelajar anda semasa membuat urusan pemberhentian.

Borang clearance pelajar tamat pengajian menarik diri berhenti sila lengkapkan borang ini dan dapatkan pengesahan daripada semua bahagian sebelum dimajukan kepada bahagian hal ehwal akademik uitm pulau pinang. Sila isikan dalam 1 salinan dan serahkan ke bahagian hea. Sila bawa kad pelajar uitm semasa membuat urusan pemberhentian.

Borang biodata peribadi staf bukan warganegara 6. Sila dapatkan tandatangan dari koordinator dan semua bahagian yang disenaraikan pada bahagian c. Menarik diri nyatakan tukar kampus gagal tamat 2.

H phone t tgn pelajar. Uitm melaka 78000 alor gajah melaka borang menarik diri dari uitm borang ini hanya perlu diisi oleh pelajar yang sedang belajar dan ingin menarik diri daripada pengajian di uitm sahaja nama pelajar. Tidak berminat bidang pengajian 2.

O tesis hard bound copy yang telah diterima oleh universiti tempat pengajian untuk tujuan anugerah ijazah bagi tajaan kptm sila kemukakakn 2 salinan tesis. Borang permohonan akademik uitm. Borang berhenti tamat pengajian isi dalam 2 salinan sahaja 1.

Pelajar yang tamat pengajian atau diberhentikan tidak perlu mengisi borang lengkapkan dalam 2 salinan untuk simpanan prpk dan pelajar sendiri sila lengkapkan borang ini dan dapatkan pengesahan daripada semua bahagian terlibat sebelum. Pelajar email no k pengenalan kod program semester no. Borang ini hendaklah diisi dalam dua 2 salinan.

Cara Mengisi Borang Tuntutan Perjalanan Guru

Muat Turun

Surat Permohonan Bilik Asrama Kecemasan Z

Borang Permohonan Membuat Kerja Luar

Muatturun Uitm Johor

Borang Perjawatan Uitm 4 Surat Pengesahan Dari Majikan Atau Surat Tawaran Berhenti Berkhidmat

Borang Jawatan Kosong Mp Selayang

Surat Pra Tawaran Pengajian Permohonan Masuk Uniti

Https Pahang Uitm Edu My V3 Images Muatturun Hea 12 Borang Permohonan Surat Pengesahan Pelajar Pdf

Borang Keahlian Anggota Koperasi

Surat Rayuan Permohonan Ke Luar Negara Surat Rasmi V

Portal Kemasukan Pelajar Universiti Teknologi Mara

Borang Berhenti Tamat Pengajian Uitm Johor

Jawatan Kosong Kerajaan Negeri Johor 21 Mac 2017 Kerajaan Negeri Johor Mencari Calon Calon Yang Sesuai Untuk Mengisi Kekosonga Iklan Jawatan Kosong 21st Mac

Pengambilan Pelajar Baru Program Uitm Uitm Johor

Assalam Dan Selamat Petang Beriku Bahagian Hal Ehwal Pelajar Uitm Melaka Kampus Jasin فيسبوك

Borang Permohonan Jawatan Pensyarah Uitm Berkenaan Kelayakan Akademik Di Sekolah Sertakan Surat Pengesahan Majikan Atau Surat Tawaran Dan Berhenti Salinan Sijil Pdf Document

Borang Pengesahan Pendapatan Uitm 2019

Hea


LihatTutupKomentar