Borang Cuti Rehat Khas Guru

Pihak yang meluluskan cuti rehat khas hendaklah memastikan keberkesanan pengurusan pengajaran dan pembelajaran di sekolah dan. Dalam perbentangan bajet 2018 pada bulan oktober tahun lalu satu pekeliling berkenaan cuti rehat khas crk telah diluluskan berkuatkuasa pada tahun 2018.

Permohonan Cuti Rehat Khas Kelayakan Cuti Tahun 7 Hari 1 Nama Guru Image Sheet Music Batang

Tandai sebagai konten tidak pantas.

Borang cuti rehat khas guru. Unduh sebagai xls pdf txt atau baca online dari scribd. 100 2 100 menganggap dokumen ini bermanfaat 2 suara 11k tayangan 2 halaman. Simpan simpan borang cuti rehat khas.

Ketua institusi pendidikan di mana pegawai tersebut bertugas. Borang tuntutan elaun gangguan. Guru sandaran terlatih guru kontrak peraturan dan syarat pihak yang meluluskan hendaklah memastikan pengurusan pengajaran dan pembelajaran tidak terjejas.

Download borang cuti rehat guru cuti rehat khas sebanyak tujuh 7 hari dalam satu tahun kalendar diperuntukan di bawah pekeliling perkhidmatan bilangan 3 tahun 2005 dan berkuatkuasa pada 1 mac 2004 bagi menggantikan cuti sambilan di bawah pekeliling perkhidmatan bilangan 4 tahun 1977. Potongan mana yang tidak berkenaan keterangan mengenai cuti yang diambil kepada. Kenyataan cuti am 274c 2013.

Simpan simpan borang cuti rehat khas guru untuk nanti. Nama pemohon permohonan cuti tuan puan telah diluluskan selama hari dari. Attribution non commercial by nc format tersedia.

Baki cuti pemohon hari diisi dan ditandatangan ringkas sebelum borang di serah kan kepada pemohon pemohon diberitahu dan cuti direkod tindakan ini hendaklah diambil setelah cuti diluluskan tarikh. Carousel previous carousel next. Pegawai yang diberi kuasa semasa ketiadaan pegawai di perenggan 16 a dan 16 b.

Documents similar to borang cuti jual cuti rehat khas guru. Sistem fail pengurusan sekolah 2012. Fail meja ketua pembantu tadbir n22.

Ini juga satu insentif khas untuk kemudahan khususnya guru guru di sekolah. Borang cuti rehat khas guru. Terma dan syarat ini memang termaktub dalam pekeliling dan.

Kuasa untuk meluluskan permohonan cuti rehat khas ialah. Cuti rehat khas crk adalah cuti khusus yang diperuntukkan kepada pegawai perkhidmatan pendidikan. Pengetua guru besar bagi pegawai yang mengajar di sekolah.

Kelayakan cuti rehat khas guru semua pegawai yang mengajar dan diberi kemudahan cuti penggal atau cuti semester di sekolah atau institusi pelajaran dan pengajian tinggi.

Permohonan Cuti Rehat Khas Kelayakan Cuti Tahun 7 Hari 1 Nama Guru Image Sheet Music Batang


LihatTutupKomentar