Borang Nikah Kelantan

Pdf borang kad nikah pintar pdf. Lampirkan dokumen yang berkaitan mengemukakan borang yang telah lengkap diisi kepada penolong pendaftar nikah.

Pautan Borang Daftar Nikah Online Sppim Ncr Daftar Online Malaysia Agama Labuan

Borang permohonan boleh diisi seawal awalnya 90 hari dari tarikh akad nikah atau selewat lewatnya 7 hari bagi warganegara malaysia dan 21 hari untuk warganegara asing sebelum tarikh akad nikah.

Borang nikah kelantan. Kemudian anda perlu mengisi maklumat maklumat seperti berikut. Borang wakalah wali dan dua 2 salinan photostat. Pemohon boleh mengisi borang permohonan seawal awalnya 90 hari dari tarikh akad nikah atau selewat lewatnya 7 hari untuk warganegara malaysia.

Jika perempuan yang walinya mahu mewakilkan akad nikah. Dasar keselamatan dasar privasi penafian hubungi kami soalan lazim bantuan portal peta laman. Pemohon hendaklah seorang yang bermastautin di dalam negeri kelantan kod 03 atau 29 di dalam kad pengenalan atau beralamat kelantan di dalam kad pengenalan.

Sila masukkan no mykad no kp lama polis tentera pasport untuk semakan terlebih dahulu. Permohonan berkahwin negeri kelantan online melalui sistem eqaryah. Untuk warganegara asing pula adalah 21 hari sebelum tarikh akad nikah.

Negeri kelantan darulnaim permohonan kebenaran berkahwin pasangan dari mukim daerah negeri yang sama kelantan dapatkan borang permohonan kahwin dari penolong pendaftar imam mukim berkenaan isi borang dengan lengkap. Pendaftaran hanya perlu diisi sekali sahaja bagi setiap perkahwinan. Setelah selesai anda perlu print borang yang telah lengkap.

Kerajaan negeri kelantan tidak bertanggung jawab atas segala kerugian kerosakan yang disebabkan oleh data yang diperolehi dari laman portal ini. Maklumat saksi 2 orang. Sppim borang kebenaran nikah online 2020 borang permohonan kebenaran nikah online 2020 permohonan kebenaran nikah online permohonan kebenaran kahwin 2020 cara mohon kebenaran nikah online borang nikah perak 2020 borang nikah johor 2020 borang nikah kelantan 2020 borang nikah pahang 2020 borang nikah kedah 2020 borang nikah selangor 2020 borang nikah terengganu 2020.

Borang permohonan nikah kelantan. Cara isi borang nikah kelantan pula adalah dengan melayari link disini. Borang permohonan boleh diisi seawal awalnya 90 hari dari tarikh akad nikah atau selewat lewatnya 7 hari bagi warganegara malaysia dan 21 hari untuk warganegara asing sebelum tarikh akad nikah.

Pemohon hendaklah seorang yang bermastautin di dalam negeri kelantan kod 03 atau 29 di dalam kad pengenalan atau beralamat kelantan di dalam kad pengenalan. Hakcipta terpelihara 2012 2020 majlis agama islam dan. Borang permohonan kebenaran berkahwin di kelantan beserta prosedur dan syarat pemprosesan dan keputusan permohonan.

Pemohon perlulah seorang yang bermastautin di negeri kelantan ic kod 03 atau 29 atau beralamat kelantan dalam kad pengenalan.

Pin Di Brainfood


LihatTutupKomentar