Akuan Berkanun Borang Pengakuan Pekerjaan

Saya membuat akuan ini dengan penuh kepercayaan bahawa apa apa yang tersebut dalam pengakuan ini serta permohonan ini adalah benar serta menurut peruntukan akta akuan berkanun 1960. Diperbuat dan dengan sesungguhnya diakui oleh.

Borang Pengesahan Pendapatan Penjaga Pasangan Penjaga

Akuan berkanun borang pengakuan pekerjaan.

Akuan berkanun borang pengakuan pekerjaan. Peruntukan dan peraturan akta agensi pekerjaan swasta 246 81 atau arahan arahan ketua pengarah saya kami tidak akan membantah sekiranya lesen yang dikeluarkan itu dibatalkan atau ditarik balik. Dan saya membuat akuan ini dengan kepercayaan bahawa akuan ini adalah benar serta menurut kuasa peruntukan akta akuan berkanun 1960 akta 13. Saya membuat akuan ini dengan kepercayaan bahawa apa apa yang tersebut di dalamnya adalah benar serta menurut akta akuan berkanun 1960.

Hendaklah diisi oleh semua ahli lembaga pengarah pemegang ekuiti penandatangan cek dan penama dalam sijil. Hendaklah diisi oleh semua ahli lembaga pengarah pemegang ekuiti penandatangan cek dan penama dalam sijil. Sila lampirkan salinan kad pengenalan dan sijil kelahiran bagi setiap ahli yang membuat akuan berkanun.

Surat pengakuan wajib diisi. Calon hendaklah memotong perkataan yang tidak berkenaan dalam akuan berkanun ini. Saya kami membuat akuan ini dengan sesungguh dan sebenarnya mengaku bahawa apa apa yang diakui adalah benar dan tidak ada yang tidak benar melainkan.

Borang am 80 borang akuan. Sebagai contoh sekiranya calon bukan warganegara malaysia atau merupakan seorang bankrap semasa membuat akuan berkanun ini calon hendaklah memotong. Pengenalan dan sijil kelahiran bagi setiap ahli yang membuat akuan berkanun.

Norlidajusoh created date. Dibuat dan dengan sebenar benarnya diakui oleh. Sila buat salinan borang ini jika tidak mencukupi.

Ditandatangani dan diakui oleh no. Akuan berkanun borang pengakuan pekerjaan nama syarikat. Dan saya membuat akuan ini dengan kepercayaan bahawa akuan ini adalah benar dan menurut kuasa peruntukan akta akuan berkanun 1960.

Sila lampirkan salinan kad pengenalan dan sijil kelahiran bagi setiap ahli yang membuat akuan berkanun. K p pada di hadapan saya pesuruhjaya sumpah author. Saya membuat pengakuan dengan penuh kepercayaan bahawa perkara perkara di atas adalah benar dan menurut peruntukan akta akuan berkanun 1960.

Diperbuat dan dengan sesungguhnya diakui oleh yang tersebut namanya di atas. Akuan berkanun borang pengakuan pekerjaan nama syarikat.

Https Medac Gov My Admin Files Med Image Portal Pdf Bpku 01 Lampiran 201 Borang 20pengakuan 20pekerjaan Pdf

Perjumpaan Setiausaha Bahagian Sub Bpku Facebook

Pkk Kedah Senarai Semak Dan Borang Wajib Diisi Bagi Facebook

Http Www Kkr Gov My Public 20170328 20checklist 20b53 Pdf

Prosedur Akuan Sumpah Untuk Bakal Guru Cikgu Ayu Dot My

Borang Pengesahan Pendapatan Bhn

Borang Pengesahan Pendapatan Lampiran B

Pp Bil 3 2002 Pemilikan Dan Pengistiharan Harta

Pdf Borang Pengesahan Pendapatan Pemohon Pasangan Pemohon Penjaga Pasangan Penjaga Nor Viana Academia Edu

Contoh Surat Akuan Bujang Blog Pendidikan

Borang Pembaharuan Pkk

Borang Pengesahan Pendapatan Pemohon Pasangan Pemohon Penjaga Pasang

I M Reading Surat Pengesahan Pekerja Membuka Akaun Bank On Scribd Surat Reading Intan

Http Www Kkr Gov My Public Borang 20b52 20new Pdf

Akuan Sumpah 3

Surat Arahan Tugas Rasmi Rasmi F

Borang 002 08 Pembaharuan Baru1 Zaimah Enterprise

Stb Lampiran 1

Http Www Kkr Gov My Public Borang 20b52 Pdf Pdf


LihatTutupKomentar