Borang Cuti Gantian Penjawat Awam

Bagaimanakah saya boleh mendapatkan borang permohonan bantuan mengurus jenazah bmj. Nota nota.

Http Docs Jpa Gov My Docs Pekeliling Pp05 Bil03 Bil0305 Pdf

Jabatan perkhidmatan awam blok c1 c3 kompleks c pusat pentadbiran kerajaan persekutuan 62510 wilayah persekutuan putrajaya malaysia.

Borang cuti gantian penjawat awam. Hendaklah diisi dan ditandatangani ringkas sebelum borang diserahkan kepada pemohon. Cara cara memohon cuti 2 6. Visi misi tujuan strategik.

Arahan kppa bil 2 tahun 2020 gp pkpb oktober arahan kppa bil 2 tahun 2020 gp pkpb september arahan kppa bil 2 tahun 2020 gp pkpb jun arahan kppa bil 2 tahun 2020 gp pkpb mei arahan pentadbiran pengurusan rekod jpa bil 1 2018. Kursus pengurusan pentadbiran dan perkhidmatan di institusi sekolah 3 perintah am bab c 1. Tindakan ini hendaklah di ambil setelah cuti diluluskan.

Dasar cuti rehat yang ditetapkan oleh kerajaan ialah menggalakkan pegawai mengambil cuti rehatnya pada tiap tiap tahun untuk tujuan kecekapan dan juga untuk kepentingan pegawai itu sendiri. Sebarang kerja di luar waktu bekerja biasa yang melaykkan bayaran elaun lebihmasa. Laman utama elaun imbuhan tetap perumahan bagi perkhidmatan.

Dimanakah dokumen persaraan perlu dihantar. Pemohon telah diberitahu dan cuti telah direkod. Satu hari cuti gantian hendaklah bersamaan 9 jam kerja kerja lebih masa sama ada diberi pada hari bekerja penuh atau pada hari bekerja separuh.

Bolehkah pegawai pekerja mengumpul semua cuti rehat di tahun akhir perkhidmatan supaya dapat dikumpul untuk gantian cuti rehat gcr. 5 2 jika seseorang kakitangan dalam kumpulan yang tidak layak mendapat bayaran elaun lebihmasa diarahkan bekerja lebih daripada waktu bekerja pejabat sebagai yang ditetapkan ketua jabatan hendaklah mengatorkan masa untuk cuti gantian dalam tempoh 6 bulan. Permohonan cuti rehat am 42 pin.

Tunai gantian cuti rehat gcr bagi cuti rehat yang tidak dapat dihabiskan demi kepentingan perkhidmatan sehingga maksimum sebanyak 120 hari kepada pegawai berpencen. Borang borang yang diperlukan konsep. Ketua jabatan pejabat atas kepentingan awam atau kepentingan perkhidmatan.

Anda berada di sini. Bagaimana saya boleh mendapatkan maklumat dan berita terkini mengenai urusan persaraan dan perkara yang berkaitan. Arahan ketua pengarah perkhidmatan awam tahun 2020.

Cuti gantian boleh diberi apabila anggota diarah oleh ketua jabatannya untuk bertugas lebih masa dan tidak dibayar bayaran lebih masa atau bayaran khas lain. Memahami peraturan cuti penjawab awam bahan pembelajaran secara e learning. Borang cuti laman utama.

Definisi cuti bermakna sebarang tempoh seseorang pegawai itu dibenarkan meninggalkan tugasnya dan peninggalan tugas itu.

Borang Cuti Tanpa Rekod

Borang Pengumpulan Cuti Rehat

Borang Gantian Cuti Rehat Uitm

Contoh Borang Cuti Gantian Kerja Lebih Masa

Borang Cuti Ganti Aadk

Borang Cuti Rehat Gantian

Pekeliling Kelayakan Cuti Tanpa Rekod Guru Sebagai Penjawat Awam Layanlah Berita Terkini Tips Berguna Maklumat

Pekeliling Cuti Gantian 2018

Http Hrpz2 Moh Gov My V3 Uploads Pekeliling Peraturan 20cuti 20gantian 20bagi 20mengantikan 20waktu 20bertugas 20diluar 20waktu 20pejabat 20biasa Pdf

Http Www Poliku Edu My Wp Content Uploads 2019 10 Borang Cuti Gantian 2019 Pdf

Http Kemahiran Kbs Gov My Images Ikbnkemasik Pdf Borang I33 Permohonancutigantian Pdf

Borang Gantian Cuti Rehat 150 Hari

Http Www Ilkap Gov My Download Pekeliling Ilkap Arahankpbil1 2014 Pdf

Maklum Balas Media Jabatan Perkhidmatan Awam Penebusan Awal Gantian Cuti Rehat Jabatan Penerangan Malaysia

Borang Cuti Ganti Aadk

Cuti Gantian

Http Bpm Terengganu Gov My Attachments Article 497 Pekeliling 20pejabat 20setiausaha 20kerajaan 20terengganu 20bil 208 20tahun 202016 Pdf

Borang Cuti Gantian

Borang Cuti Gantian Terkini


LihatTutupKomentar