Borang Cuti Kuarantin

Jika sebelum ini kakitangan kerajaan akan mengambil cuti rehat khas crk untuk menjaga anak yang kebiasannya tidak dapat hadir ke sekolah akibat penyakit berjangkit yang berbahaya seperti chikenpox denggi dan. Maklumat hendaklah dilengkapkan dengan jelas dan menggunakan huruf besar bahagian i.

Portal Staf Myummc My1 Portal Sheet Music Music

Pekeliling rasmi kemudahan cuti kuarantin ini boleh dibaca di sini.

Borang cuti kuarantin. Pastinya permohonan melalui borang permohonan cuti kuarantin diperlukan untuk mendapat kemudahan yang disediakan. A perintah am bab c perkara 24. Cuepacs merakamkan ucapan penghargaan kepada seluruh warga kerja yang terbabit dalam menangani covid 19.

Pp 11 2016 borang cuti kuarantin 3. Saya dengan ini mengesahkan bahawa maklumat sebagaimana yang dinyatakan di bahagian i dan ii adalah benar. Borang kemas kini februari 2018 1 borang permohonan cuti kuarantin pekeliling perkhidmatan bilangan 11 tahun 2016 arahan.

Borang perakuan cuti bersalin 2. Pp 11 2016 borang cuti kuarantin. Ketua jabatan d kelulusan.

Sehubungan itu saya memohon kemudahan cuti kuarantin selama hari pada mulai. Borang pengesahan sijil sakit swasta bukan klinik panel usm klinik panel usm bukan pilihan staf hot. Perubatan kerajaan atau swasta dengan menggunakan borang permohonan cuti kuarantin.

Contoh soalan ujian psikometrik memasuki perkhidmatan awam. Atau boleh terus download di sini. 01 01 2017 borang permohonan kemudahan cuti kuarantin pp bil.

Borang permohonan cuti kuarantin boleh dimuat turun download dari portal rasmi jpa. Pekeliling itu memperuntukkan kemudahan cuti kuarantin enam penyakit berjangkit iaitu penyakit tangan kaki dan mulut hfmd demam denggi dan demam denggi berdarah campak cacar air difteria serta malaria. Cuti kuarantin cuti kuarantin diberi bagi pegawai yang anaknya menghidap penyakit berjangkit dan perlu dikuarantin.

Permohonan cuti rehat ke luar negara 3 borang cuti kuarantin hot. Maklumat hendaklah dilengkapkan dengan jelas dan menggunakan huruf besar. Semoga perkongsian ini sedikit sebanyak berikan panduan untuk ibubapa atau penjaga yang mahu info berkaitan cuti kuarantin yang disediakan oleh kerajaan.

Borang bpp uitm bpd 04 1 keluaran. Sebelum ini telah diumumkan satu kemudahan cuti kuarantin oleh kerajaan. Categories penjawat awam post navigation.

Pejabat pendaftar rujukan. Jadi selepas dapat sahaja surat pengakuan untuk cuti kuarantin terus sahaja isi borang di pejabat dan maklumkan kepada ketua jabatan untuk kelulusan. Psm ptj c sokongan.

Pin On Islam


LihatTutupKomentar