Borang Keluar Waktu Bekerja

Pegawai hendaklah mendapatkan kelulusan daripada pegawai penyelia terlebih dahulu sebelum meninggalkan pejabat dalam waktu bekerja dengan menggunakan borang yang disediakan dalam garis panduan ini. Warga perkhidmatan awam akan diambil tindakan tatatertib jika.

Borang Keluar Waktu Pejabat Uitm

Sekiranya tempoh pegawai meninggalkan pejabat dalam waktu bekerja melebihi 4 jam atau separuh daripada waktu bekerja sehari yang ditetapkan pada hari tersebut maka pegawai dikehendaki mengambil cuti rehat atau cuti lain yang berkelayakan.

Borang keluar waktu bekerja. Keberadaan semasa bertugas 9. Kehadiran kemajlis rasmi negara 13. Dalam waktu bekerja 4.

Meninggalkan pejabat waktu bekerja semasa waktu bekerja tanpa kebenaran ketua jabatan atau pegawai atasan. Sekiranya tempoh pegawai meninggalkan pejabat dalam waktu bekerja melebihi 4 jam atau separuh daripada waktu bekerja sehari yang ditetapkan pada hari tersebut maka pegawai dikehendaki mengambil cuti rehat atau cuti lain yang berkelayakan. Pegawai hendaklah sentiasa bersedia untuk menggantikan semula tempoh waktu.

Masa pegawai pegawai di bawah kawalan kerajaan 6. Sekiranya tempoh pegawai meninggalkan pejabat dalam waktu bekerja melebihi 4 jam atau separuh daripada waktu bekerja sehari yang ditetapkan pada hari tersebut maka pegawai dikehendaki mengambil cuti rehat atau cuti lain yang berkelayakan. 4 jam atau separuh daripada waktu bekerja sehari yang ditetapkan pada hari tersebut maka pegawai dikehendaki mengmabil cuti rehat atau cuti lain yang berkelayakan.

Dengan menggantikan masa kerja pada hari sabtu kepada hari bekerja yang lain. Sekiranya tempoh pegawai meninggalkan pejabat dalam waktu bekerja melebihi 4 jam atau separuh daripada waktu bekerja sehari yang ditetapkan pada hari tersebut maka pegawai dikehendaki mengambil cuti rehat atau cuti lain yang berkelayakan. Kelakuan semasa bercuti 12.

Memohon keluar negeri 11. Dalam waktu bekerja di bawah perintah am 5 bab g borang permohonan kebenaran meninggalkan pejabat dalam waktu bekerja. Pakaian kerja rasmi kelakuan tatatertib 7.

Waktu bekerja berperingkat wbb telah dilaksanakan di semua agensi kerajaan persekutuan mulai 1 jun 2007 sebagaimana yang ditetapkan di dalam pekeliling perkhidmatan bilangan 2 tahun 2007 dan surat pekeliling perkhidmatan. Pelaksanaan kebenaran untuk meninggalkan pejabat dalam waktu bekerja adalah seperti berikut. Pegawai hendaklah sentiasa bersedia untuk menggantikan semula tempoh waktu bekerja.

Keluar semasa bertugas 10. Tidak mematuhi peraturan waktu bekerja. Pegawai hendaklah sentiasa bersedia untuk menggantikan semula tempoh waktu.

Dimestikan mencatat waktu keluar dan masuk pejabat tempat bekerja. Tidak hadir bekerja tanpa kebenaran bertulis daripada ketua. Scribd es red social de lectura y publicación más importante del mundo.

Pegawai hendaklah menggantikan semula tempoh waktu bekerja yang telah digunakan untuk.

2016 Borang Keluar Waktu Pejabat

Borang Kebenaran Keluar Pejabat Kpm

Borang Keluar Pejabat Perintah Am Bab G

Borang Keluar Pejabat

Perintah Am 5 Bab G Pdf

Borang Keluar Pejabat Urusan Peribadi

Borang Keluar Pejabat

Borang Keluar Mspb

Borang Keluar Pejabat Penjawat Awam

Borang Keluar Pejabat

2 Pegawai Hendaklah Sentiasa Bersedia Untuk Menggantikan Semula Tempoh Waktu Course Hero

Borang Waktu Bekerja Berperingkat

Borang Kebenaran Keluar Pejabat

Borang Keluar Pejabat Word

Https Jempol Ns Gov My Warga Pdtj Muat Turun Borang Category 6 Borang Pentadbiran Download 16 Borang Permohonan Kebenaran Keluar 4 Jam

Borang Pelepasan Keluar Pejabat

Http Htapah Moh Gov My V1 Index Php My Menu Muat Turun Category 4 Pentadbiran Download 17 Borang Kebenaran Meninggalkan Pejabat

Borang Keluar Masuk Waktu Pejabat

Ppt Perintah Am Bab G Waktu Bekerja Dan Lebih Masa Powerpoint Presentation Id 4559362


LihatTutupKomentar