Borang Permohonan Cuti Tanpa Gaji Kakitangan Awam

Pada petang 12 ogos 2019 pegawai telah mengisi borang kebenaran keluar pejabat dalam. Cuti tanpa gaji ini perlu mematuhi dan mengikut terma serta syarat yang ditetapkan oleh sesebuah majikan dan bagi penjawat awam perlu mematuhi mengikut pekelinling yang telah dikeluarkan.

Https Slk Spa Gov My Slkspa Paparpekeliling Bil 12017 Php

Bagi maksud surat pekeliling perkhidmatan ini senarai cuti bergaji penuh cuti separuh gaji dan cuti tanpa gaji yang sedang berkuat kuasa bagi pegawai lantikan tetap adalah seperti di lampiran b.

Borang permohonan cuti tanpa gaji kakitangan awam. Cuti tanpa gaji cuti tanpa gaji boleh di luluskan oleh ketua jabatan sebanyak 30 hari bagi tiap tiap genap tahun perkhidmatan tapi tidak melebihi 360 hari. Permohonan pendaftaran tahun 1 sesi 2021 2022 online ada seribu satu alasan yang diberi dan dipohon untuk bercuti tanpa gaji ini antara contohnya ialah. 20 rabi ul awwal 1442.

Berkhidmat sekurang kurangnya selama 10 tahun dalam perkhidmatan yang boleh diambilkira tanpa sebarang cuti tanpa gaji cuti berlebihan atau tempoh yang tidak layak. Pegawai telah menggunakan cuti sakit lanjutan secara tanpa gaji selama 90 hari dan cuti menjaga anak tanpa gaji selama 150 hari. 2 2 bahagian e.

Borang 3c borang permohonan cuti cuti tanpa gaji cuti separuh gajucuti tanpa rekod di bawah perintah am bab c. Kelayakan bagi urusan sendiri dalam malaysia boleh di luluskan bila pegawai berkenaan genap berkhidmat tidak kurang daripada 6 bulan dan telah mengambil semua cuti rehat. Kesan ke atas perkhidmatan seseorang pegawai berbeza mengikut cuti yang diluluskan.

Terdapat 4 jenis kelayakan cuti yang digariskan dalam pekeliling yang dikeluarkan oleh jabatan perkhidmatan awam untuk rujukan pekerja sebelum membuat permohonan cuti bagi sebab sebab tertentu. Custom description for seo jumaat 06 november 2020. Portal rasmi jabatan perkhidmatan awam jpa.

Jadi jika anda salah seorang pekerja dalam perkhidmatan awam atau lebih senang disebut sebagai bekerja kerajaan tidak boleh sewenang wenangnya. Jumlah cuti tanpa gaji yang telah diambil. Surat pekeliling perkhidmatan ini bertujuan menjelaskan kesan ke atas perkhidmatan pegawai yang diluluskan cuti bergaji penuh cuti separuh gaji dan cuti tanpa gaji oleh pihak berkuasa melulus sama ada ketua jabatan atau ketua setiausaha kementerian atau ketua pengarah perkhidmatan awam mengikut peraturan yang berkuat kuasa.

Visi misi tujuan strategik. Borang cuti laman utama. Hantar surat permohonan kepada ketua jabatan.

Mendapat sokongan ketua jabatan. Untuk kegunaan unit sumber manusia integriti semakan usm.

Http Docs Jpa Gov My Docs Pekeliling Pp02 Bil17 Pp1702 Pdf

Https Docs Jpa Gov My Docs Pp 2017 Pp082017 Pdf

Borang Cuti Separuh Gaji Kkm

Contoh Surat Cuti Tanpa Gaji Berserta 10 Alasan Terbaik

Perlawanan Akhir Piala Dunia 2018 Dunia Piala Dunia

Https Www Moh Gov My Index Php Database Stores Attach Download 312 317

Http Www Mpkluang Gov My Sites Default Files Mpk Resources Circular List Surat Pekeliling Am Bil 3 Tahun 2012 Peraturan Perjalanan Pegawai Awam Ke Luar Negara Atas Urusan Persendirian Pdf

Borang Cuti Tanpa Rekod Kakitangan Awam

Perlawanan Akhir Piala Dunia 2018 Dunia Piala Dunia

Https Www Sabah Gov My Ecircular Incoming Jpan Docs Out Jpan000566 Pdf

Http Www Anm Gov My Images Download Senarai 20semak 20perakauanan Gaji 20elaun Elaun 20perumahan 20wilayah Pdf

6 3 Juta Terima Br1m 2017 Permohonan Rayuan Br1m Sehingga 31 Mei Lulus Countries Around The World

Http Www Anm Gov My Images Download Senarai 20semak 20perakauanan Tnt Tuntutan 20perjalanan 20bagi 20sapina 20mahkamah Pdf

Https Www Moe Gov My Images Kpm Ukk 2019 05 Mei 1 Kpmbbpld1 2019 Borang Permohonan Mengikuti Pengajian 2019 Pdf

Borang Cuti Bersalin Suami

Https Www Moh Gov My Index Php Database Stores Attach Download 487 578

Http Server Kshtn Mpsp Gov My Borang Bukafail1 Asp Kod1 101 D60

Luykrt65lwrxwm


LihatTutupKomentar