Borang Ulasan Webinar

Lepas tu tunggu la su ladap sahkan. Borang pertandingan gajet 2011.

Webnar 1 In 2020 Webinar Linkedin Profile

Mula mula masuk ke laman sesawang splkpm.

Borang ulasan webinar. Academia edu is a platform for academics to share research papers. 10 04 2019 masa mula. Diri tugas harian anda disediakan oleh disahkan oleh.

Contoh book review e splg. 2 2 upvotes mark this document as useful 0 0 downvotes mark this document as not useful embed. Latihan formula ion persamaan kimia.

2 30 masa tamat. Siaran langsung pada hari rabu hari kokurikulum diadakan maka video ini diabaikan saja. Save save borang ulasan webinar doc for later.

Kpm tarikh siaran. Naratif baharu amalan pendidikan anjuran. Borang sinopsis buku splkpm.

Saya berkesempatan mengikuti webinar pentaksiran bilik darjah tahap 1 baru baru ini. Latihan dalam perkhidmatan 2019. Ybg datuk ketua pengarah impak pada.

Sebenarnya video ini telah lama ada pada 24 april 2019 diadakan secara langsung dan boleh didaftarkan pada splkpm. Bab 3 latihan menulis formula kimia jawapan. Kita akan dibawa ke paparan senarai webinar pilih webinar yang kita nak ikuti klik no 1 tonton webinar dan selepas habis tonton klik no 2.

Tak sempat tengok live habis kokurikulum jam 4 petang. Tapi sebelum download borang webinar splkpm biar akak tunjukkan lokasi webinar ni tersimpan. Selepas klik no 2 kita dibawa ke paparan ini dan klik simpan.

Carousel previous carousel next.


LihatTutupKomentar